KERESKEDELMI ÉS TANÁCSADÓ KFT.

www.andrabor.hu

Cégünkről Termékeink Elérhetőségünk

Rendszermenedzsment megoldások

A vállalatok működése nagyban az üzleti követelményeket biztosító informatikai szolgáltatásokon alapul. Ha a rendszer és a szolgáltatások leállnak, és nem érik el a kívánatos  szolgáltatási szintet, az árbevétel-kiesést, elégedetlen ügyfeleket és versenyhátrányt jelent. Az ilyen helyzet elkerüléséhez elengedhetetlen, hogy az üzletvitelhez nélkülözhetetlen alkalmazások rendelkezésre álljanak, és csúcsteljesítménnyel működjenek, a lehető legolcsóbban biztosítva az üzletvitel feltételeit.

Alapinfrastruktúra megoldások

Minden jól működő rendszer alapját egy stabil alapinfrastruktúra rendszer képezi. A lehető legnagyobb hangsúlyt szükséges fektetni ezen megoldások megfelelő működésének biztosítására. Az Andrabor Kft magasan képzett és komoly szakmai tapasztalattal rendelkező szakemberei biztosítják ügyfeleink, partnereink számára ezen stabil alapok megteremtését.

Cégünk az üzleti alkalmazások kiszolgálására nagy tapasztalattal készíti elő a rendszerekhez szükséges alapinfrastruktúrát Microsoft, Solaris, Linux környezetekhez. 

Rendszer támogatási szolgáltatások

A támogatási szolgáltatásainkkal az informatikai rendszerek üzemeltetőinek munkáját segítjük, illetve kiegészítjük. Szolgáltatásainkkal magasabb szintű rendszerüzemeltetés biztosítható, mely az adott cég vagy szervezet üzleti igényeit maradéktalanul képes kielégíteni. A támogatások körébe tartozhatnak a rendelkezésre állás növelését szolgáló SLA alapon működő re- és proaktív tevékenységek, illetve- az ennél átfogóbb- a működést közép és hosszútávon meghatározó auditok és tanácsadás.
Az Andrabor Kft-ben meglévő szakmai tudás és tapasztalat a fejlesztési- és új rendszer bevezetését megvalósító projekteken túl kiválóan kamatoztatható az üzemeltető szervezetek technológiai támogatásában is. Gyakorlatilag a szervezetben megtalálható összes szakmai területen rendelkezünk a támogatási szolgáltatás ellátásához szükséges tapasztalattal és adottságokkal, 24 órás call center szolgáltatást; és a mérnöki kompetencia oldalon is rendelkezésre álló 7x24 órás ügyeleti rendszert. Az IT infrastruktúra összes területét lefedő komplex informatikai rendszerek támogatásának magas színvonalú és hatékony ellátására vállalkozunk.

Katasztrófakezelés

Minden informatikai rendszer, amihez nincsen katasztrófa elhárítási terv, kockázatosnak minősül. Még a legkifinomultabb biztonsági intézkedésekkel sem zárhatjuk ki teljesen egy szervezet informatikai szolgáltatásainak véletlenszerű, vagy esetleg szándékosan okozott kiesését. Habár egy teljes kiesés valószínűsége kicsi, de a bekövetkező kár hatalmas. Ennél fogva fontos, hogy az informatikai rendszerek kiesésének hatásait értékeljük. A következmények változhatnak a költségek és az okozott kényelmetlenség tekintetében, attól függően, hogy mekkora időre esik ki, illetve mennyire kritikus a szolgáltatás. Képesnek kell lennünk a szolgáltatás helyreállítására a katasztrófa bekövetkezte után, hogy a szervezeti alaptevékenységek folytatását garantálni lehessen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Virtualizáció

A virtualizáció egy olyan absztrakt réteg létrehozását jelenti, amely elválasztja a fizikai hardvert az operációs rendszertől annak érdekében, hogy az IT erőforrások jobb kihasználása és nagyobb rugalmassága valósulhasson meg.

-Erőforrás-virtualizáció, egyes rendszererőforrások (pl. lemezkötetek, névterek, hálózati erőforrások) virtualizációja

-Fürtözés és grid computing, több különálló számítógép összefogása nagyobb metaszámítógépekbe

-Alkalmazásvirtualizáció, egyes alkalmazások futtatása számukra idegen hardveren/szoftveren (operációs rendszeren)

-Desktop-virtualizáció, a végfelhasználó számítógépes környezetének (alkalmazások, fájlok, adatok) elkülönítése a hardvertől

Oktatás

Cégek, nagyvállalatok részére a meghirdetett tematika és időbeosztás mellett, testre szabott, egyedi tematikájú képzések lebonyolítását is vállaljuk, egyedi szolgáltatásokkal, kihelyezett formában is.

Adatvédelemi megoldások

Az egyik legnagyobb hangsúlyt igénylő terület napjainkban az adatok védelme. Cégünk több gyártó termékeit forgalmazza adatmentési megoldások terén.

Az általunk forgalmazott vállalatok számára kifejlesztett termékek csúcsteljesítményű megoldást kínálnak a munkaállomások és a szerverek védelmének biztosítására. A távadminisztrációs szoftver a frissítések lokális tükrözésével jelentősen megkönnyíti a rendszergazdák munkáját.  Termékeink ideális megoldást jelentenek mind kis- és közepes-, mind nagyvállalati környezetben.

A szolgáltatásaink fő jellemzői:

· Egykapus szolgáltatás, akár összetett rendszerek esetében is

· Definiált jól működő támogatási folyamatok

· SLA alapú működés

· Krízismenedzsment

· 7x24 órás lefedettség

· pro- és reaktív szolgáltatások

· tanácsadói tevékenység

· Támogatott rendszerek

· Hálózati infrastruktúra

· IT biztonság

· Szoftver infrastruktúra

· Hardver eszközök: szerverek, tároló rendszerek

· Alapinfrastruktúra gépterem, passzív hálózati elemek, szünetmentes tápellátás és erősáramú rendszerek.

www.andrabor.hu

Cégünkről Termékeink Elérhetőségünk

Andrabor Kereskedelmi és Tanácsadó Kft. 2053 Herceghalom Rét köz 2. - 1111 Budapest Budafoki üt 10/c Tel.:+36 21 252 4002 E-mail: info@andrabor.com